Bilder

Sitter hemma nu och dagen har bestått av julklappshandling, julklappsbyte med Amanda och ett besök ner till farmor och farfar dit min kära farbror och faster kom idag. Jag är lite trött nu så orkar inte skriva så mkt mer än att jag fick ett underbart linne av Amanda i Julklapp.

Bjuder istället på lite fina bilder från kryssningen, några är idas bilder så ni vet det.

---------

 
Jag på terminalen, taggad till tusen


Koftan slopades efter några drinkar, skratta inte åt mig.


Jag och Darling i hytten i glasen fans koskenkorva och Bacardi Breezer


Jag och Ted innan vi smet ner för att kolla på pistvakt.


Kvällens höjdpunkt.


Här är jag, aningen dagen efter under frukosten.

 Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder, håll utkik på facebook vetja...

Det snöar igen <3














Trackback
RSS 2.0