Iskall dag



Eftersom det är sånt underbart väder ute idag så gick Ida och jag en promenad på håltimmen mellan religionen och omvårdnaden. Tog en sväng förbi kyrkan och så trappan ner till skolparken som snart skulle resultera i att Marika självklart halkar och blir liggande i snön. Blöta jeansleggings och en blöt tröja fick mysa med mig i skolan.


Såklart laddade jag kameran inatt och fick lite bilder på ett snöklätt Enköping. Ni får ha överseende med att min kamera är rätt kass också :)




Ida var inte riktigt lika graciös som mig upp för backen


Nuuuu kommer jag och tar dig



Kyrktrappan


Ida trodde på allvar att hon skulle kunna åka på rygg ner.


Kanonfint väder


Var försiktig med den gula snön, det kan vara öl men kal lika gärna vara hundpiss


Jag och min skruttfia


 
Den där bjuder jag på, ett bevis på min klantighet. Jag halkade



Fullfart neråt iskana är skoj... insåg försent att folk pissar i den där tunneln. Men hur ofta sätter man sig inte på backen eller på en sten, bänk vad som helst där folk har pissat. (Lägg märke till lite snörester i mitt hår)


Ida Eidenbrandt säger:

Gud vad mysigt vi hade ;)<3

2009-12-17 @ 19:59:11
URL: http://gnagarkusinerna.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0