Godnatt mina kära

Nu känner jag att jag iallafall har lite koll på hur fysiologin ser ut vid vänsterkammasvikt och högerkammarsvikt med backward failure och forwardfailure. Hoppas bara att det går vägen med omvårdnaden imorgon med. Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen, glad att dagen äntligen är över.

Jag är en person som inte varje dag kanske men väldigt ofta lyckas med saker som bidrar till att folk som inte känner mig kan tro att alla skruvar inte är rätt dragna i mitt lilla huvud så därför tänker jag införa den här lilla saken och tro mig, varje gång Marika råkar ut för nått eller liknande så kommer det uppdateras.



Bara för att jag bestämde mig för det här på eftermiddagen idag så gjorde jag ju såklart bort mig BIG TIMES på väg hem från jobbet. Jag traskar där i min ensamhet i snöovädret när det börjar blåsa och det blir ännu ovädrigare så jag drar upp luvan och har blicken riktad neråt så att jag slipper massa snö i ögonen, dumt drag av mig där. För när jag svänger höger ner mot skogen så tyckte jag de va konstigt att inga spår gått där och sen blev det mörkt väldigt fort, på stigen finns ändå gatlyktor så jag kikar upp och till min fasa inser jag att jag står inne i någons carport. Jag rusar ut därifrån och traskar skamset vidare 2 meter till in på den riktiga stigen. Jag lyckas alltid med sånt.












Trackback
RSS 2.0