Kryssning

Vilken underbar och galen helg jag har haft. I lördags åkte jag till Oskar, vi hade en myskväll på tu man hand med bio och promenader i snön. Sen på söndagen så sov vi länge och låg länge kvar i sängen och pratade, sen vid tretiden så åkte jag in till stan för att möta upp en viss Ida med familj på centralen innan vi åkte vidare till slussen för att slutligen stiga på båten, Viking Cinderella.

Det blev en sjukt galen kväll och lika sjukt rolig också. Vi blev tjenis med fyra gossar från Växjö som bodde några hytter närmre hissen och vi umgicks en del med dom efter vi sett Pistvakt. Det var sjukt bra, såklart stog ida och jag mitt i och längst fram vilket ledde till lite närkontakt med Olle. Nu ska det inte misstolkas här det var helt enkelt som så att när han sjöng om nån tjej så tog han mig i handen en gång och en annan gång så klappade han mig på huvudet och smekte kinden på mig, jag tror han är mannen i mitt liv.

Resten av kvällen bestog av enormt mycket dans, Pina Colada i håret och mera dans.

Idag vaknade jag vid elva tiden så Anette och Jag for iväg för att äta frukost, ida och ted kom snart efter oss. Sen blev det tax free och en drink till.

Nu orkar jag inte helt ta mera detaljer om min helg, mer än att den var sjukt jävla underbar <3












Trackback
RSS 2.0