Confession time

Eftersom jag har så tråkigt så ska jag bjuda på detta!

1. Mina klänningar
Jag älskar att bara ta på mig och pröva mina klänningar, mest bara för att se hur dom sitter. Jag älskar att känna mig fin och därför tar jag på mig en klänning beundrar den i spegeln ett tag och sen hänger jag tillbaka den. Nån som känner igen sig? Här får ni se två av mina favoritklänningar !

Klänningen jag bar på nyårsafton  Skolavslutningen 2009 

2. Skorna
Jag är helt tokig i skor och det bästa jag vet är att köpa hem ett par riktigt snygga heels. Men min ekonomi tillåter tyvärr inte det och nu har jag inte råd att köpa några riktiga vårskor istället. Men äsch vadfaan, jag tycker det är skitkul att bara gå i affärer och prova och titta och drömma om att man kunde få dessa skor, men jag har sån jävla tur jag som ofta fyndar när det är REA ska jag tala om. Mina föräldrar blir varken förvånade eller överlyckliga när jag stormar in hemma med glittrande ögon och en skokartong i högsta hugg.

3. Clowner
En del av er vet redan, men jag är galet rädd för clowner. För något år sedan så fick pappa för sig att han skulle bota min clownrädsla så han ville att jag skulle kolla på filmen It utan att blunda och det slutade ju med mardrömmar eller sömnlösa nätter ett tag så det var ju skitbussigt. Sen så i somras tror jag det var så ropade han på mig och så sa han åt mig att blunda och när jag fick titta hade han placerat en bild på Pennyvise framför näsan på mig, jag skrek som en stucken gris och storgrinade. För er som inte vet så är Pennyvise clownen i filmen It. Folk säger ofta att jag är barnslig och att jag ska växa upp, men jag kan inte hjälpa mig att de skrämmer skiten ur mig, säg åt dem som är rädda för hundar eller spindlar att växa upp också isåfall.

4. Svartsjuka
Jag kanske har dolt det väl? inte vet jag men jag är en fruktansvärt svartsjuk person. Jag håller ofta inne med det eftersom jag inte vill att folk ska tycka att jag är för kontrollerande eller nått sånt. Men svartsjukan gäller för det mesta när det kommer till min pojkvän. Kanske är det för att han bor 10 mil bort och jag kanske inte alltid vet vad han gör eller när han inte svarar och sånt. Det är inte kul att känna så, jag försökte ta upp det förut och fick då känslan av att det var bäst att hålla käft om det! Men det ja tänkte berätta nu minns jag inte om jag har tagit med honom eftersom jag blev rätt ställd när jag hörde det. Att han hade planer på att eventuellt flytta ihop med sin en av sina bästa kompisar, en tjej. Jag har absolut inget emot henne, hon är verkligen jätte gullig och supertrevlig men det kom som ett slag i magen när det kom på tal. Jag skulle aldrig fixa att han bodde ihop med en annan tjej än mig.

Känner inte  för att confessa mer ikväll :) Säg till om ni vill ha mera sånt

Puss och Kram sålänge












Trackback
RSS 2.0