De sa bare plopp

Jag har lyckats hålla mig vaken idag, plus poäng till mig för det!

ja vad har jag gjort idag då? Hmm jag har gjort massa festliga saker! Kanske inte låter så festligt men det är intressant att lära sig faktiskt. Sen har jag börjat få gå mer och mer på egenhand.

- Tagit blodsocker på egen hand
- Varit med och tappat en kateter (En sån där man stoppar in i urinblåsan via ett hål i magen)
- Kollat blodtryck på egen hand
- Varit med och givit lavemang

Sen är det ju såklart det gamla vanliga som ta upp, tvätta, bädda sängar, dela ut frukost. Dela ut lunch och tvätta lite mera och så vidare. Inte vidare glamoröst men det är faktiskt ganska roligt också.


Cyklade hem i regnet och blev kall, blöt och irriterad. Hämtade saker hos mamma och sen vidare till pappa och nu sitter jag här, är ledig imorgon och det känns välidigt  välbehövligt kan jag tala om!


Jag och Victor på studentkryssningen. Jag vill åka igeeen












Trackback
RSS 2.0