Det här fick mig att gråta

Fortsättning på Malda's inlägg om feta människor

Nu måste jag bara få instämma, det finns absolut inget fulare, osexigare, skabbigare än feta människor och det gäller både män och kvinnor. Är man under 170cm lång borde det vara förbjudet att väga mer än 60 kilo !

Liksom, kolla bara på er ni som gör det ?

Det är ni som tar upp plats i vården, det är er man undviker på bussen, det är ni som gör alla dokumentär filmer på tv, det är ni som blir mobbad och sen tar upp våra psykologers tid, det är ni som äter upp våra chips...

Jag kan fortsätta med det där hur länge som helst. Ni borde verkligen ta tag i erat liv och BANTA! Inga mer kolhydrater/fetter för er del!

Ser ni inte vad ni gör med er själva?

Inga killar/kvinnor kommer någonsin vilja ha er!

Ni är avskyvärda varelser som i själva verket skulle kunna vara riktiga sex bomber. Om du är hungrig, TA ETT TUGGUMMI! Om du får skjuts till skola, gå eller cykla istället. Nu var jag väl snäll?

Inlägg taget ifrån:
http://emmiochmaldish.blogg.se/



Nu vet inte jag om den här tjejen var seriös eller inte, men hur fan kan hon skriva något sådant? Jag började gråta när jag läste det här inlägget eftersom jag har många i min närhet som är lite eller lite mer överviktiga. Dom är inga avskyvärda personer för det, tvärtom så är dom de mest underbara och fantastiska människor jag känner.

Att läsa det där gjorde riktigt ont i mig och nu ska jag berätta en sak för er kära läsare!
Min mamma, min underbara, fina, älskade mamma lider av fetma och det är inte hennes fel. En del går upp mycket i vikt när de får barn, men bara för att min mamma råkar vara tjock så är hon mindre omtyckt? Jag kan säga att min mamma tar ingen plats, ingen plats alls. Hon är så mån om att alla runt omkring henne ska må bra, jag har aldrig träffat någon som är så fantastiskt stark som min mamma, hon är en sådan person som alla gillar. Hon har massvis med vänner och det är aldrig någon som tar omvägar runt henne.

Fick jag tag i dig som skrev det där så ska jag fan se till att du aldrig någonsin kan skriva igen, du är en elak, ond och rent utsagt avskyvärd människa. Fick jag chansen så skulle jag kunna döda dig och det här är första gången jag någonsin tänkt tanken att jag vill att någon ska dö. Men du är så jävla mycket mindre värd än vad någon kan bli med att du ens kommer på tanken att klanka ner på större människor. Din ytliga lilla jävla F*tta. Jag önskar att du dog.

Sen ska jag göra en till sak som jag heller aldrig gjort. Eftersom jag enligt denna tjej är fet så vill jag bara tala om att jag är 171 cm lång och väger 67.5 kg. Skulle ni vilja säga att jag är fet?


Ser jag ut att väga 67 kg? Jag D A N S A R jag har muskler.

Jenny Palmé säger:

Vilken sjuk tjej :O Ofta man skriver såå.... du ser ju verkligen inte överviktig ut. Det finns också anledningar till varför folk kan ha fettma. Så som mediciner osv.. Många tröstäter också beroende på ens omgivning. Jag tycker iaf att man ska respektera varandra osv och inte döma o ha fördomar... vad heter hennes blogg? Ska seriöst skriva så hon får lite vett i skallen.

2010-04-17 @ 22:36:51
URL: http://jencecnas.blogg.se/
Jenny Palmé säger:

Sv: Det var så lite så! Om det är något jag ogillar så är det översminkade fjortisar som skriver en massa skit. Jag har skrivit i deras blogg i alla fall!



Var i sverige bor du då? :)

2010-04-17 @ 22:55:58
URL: http://jencecnas.blogg.se/
Anna:D säger:

Hur kan man ens skriva något sånt?

Skaffa liv?



Jag tycker att dina åsikter va riktigt bra!

Man ska stå för den man är!

Det är många som går om kring och SKÄMS för den man är och hur man ser ut,

Och nu förstår jag varför,

Hur kan hon ens sitta där hemma och tycka att man ska väga under 60 när man är kortare än 170?



GAAAAHHHH!

Jag blir galen xd



Men du ska veta att jag riktigt kmr hissa dina åsikter på min blogg!!

BRA JOBBAT!!



Och nej , du är verkligen iinte tjock!

Va dum hon är -.-'



Ha det super duper bra :D

2010-04-18 @ 07:18:17
URL: http://aannalitborn.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0