Finaste tyget

Sitter i soffan med mamma och kollar på En annan del av köping dom är ju för jävla underbara! har precis fått i mig lite mat men nu har jag fått ont i magen igen :( Mitt i allt det här så har jag en kackalande Ida i telefonen, vilket är väldigt bra fördå slipper jag anstränga mig och prata, för mig räcker det att jag får lyssna på henne och flika in med nån kommentar ibland :)

Idag har jag fått hem mitt superfina tyg till balklänningen, tyvärr så glömde jag ju kamerasladden hemma hos pappa men jag ska försöka hämta den lite senare för ni måste bara se hur underbart vackert det är! precis som jag ville ha det. Det kommer bli så jävla fint, det är jag säker på, bara vi hittar det perfekta mönstret till!

Puss och Kram sålänge


Robert och Jag från i Somras på kulturnatten, sjukt kul kväll


Anonym säger:

titta in på min blogg :)

Tack !

2010-04-16 @ 15:23:49










Trackback
RSS 2.0