Ha en bra helg :)

Varför måste jag alltid dra på mig olika slags sjukdomar när jag har viktiga saker inplanerade?
Jag gick och blev magsjuk förra veckan och missade en praktikdag eftersom jag var långledig sen, och nu är jag genomförkyld och ska ha praktik hela helgen!

Det ska bli kul att få gå ett kvällspass faktiskt och synd bara att det är den här helgen när det är så fint väder ute. Men bara att bita ihop för sen har jag det gjort, då behöver jag inte längre göra något helgspass och nästa vecka är det dags för halvtidsbedömning också, jisses.

Ska väl snart ta och bege mig neråt stan för att åka förbi farmor med morgondagens matlåda och lite såntdär. Jag ska ju sova hos henne och farfar inatt eftersom jag slutar halv tio ikväll och sen så börjar jag kvart i sju imorgon bitti. Så jag kommer inte blogga mer förän imorgon kväll antagligen!

Ha en bra helg, massa pussar och kramar!

/ M


Den här har min käre pojkvän gjort, skäll på honom! :P haha











Trackback
RSS 2.0