Hard work work

Sådäärja !!
Nu har man slagit i saken och pallrat ner arslet till Meddo, efter mycket väntanden och trängningsförsök från andra så kom jag in och guuud så majsigt det var!
Ska ta mig ner snart igen och få lite färg också, nu har jag ju mest en grund men några linjer har ja ju men om jag känner min kropp rätt är dom borta imorgon! Haha låter rätt meningslöst men det kommer bättre nästa gång för då sitter färgen iallafall!

Nu ska jag snart hoppa isäng, eller nää inte riktigt än men nästan! Känner mig helt mör i kroppen och imorgon väntar en ny dag... ännu en hård dag men på torsdag är jag ledig.

 


Oskar säger:

Du kommer att klara dig galant hela veckan bara kämpa så lönar det sig alltid =) love u

2010-04-20 @ 22:17:23
Frida Gullarbergs säger:

Tävling på min blogg, anmäl dig! :D

2010-04-20 @ 22:19:28
URL: http://fgullarbergs.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0