lite bättre idag

God morgon!
Sov över 13 timmar inatt och fasiken vad jag känner mig utvilad nu men på samma gång så känner jag mig helt jävla matt. Jag orkar typ inte göra nånting ändå känns det som, kan kanske bero på att jag inte fått nånting i mig på 24 timmar! Har inte ont i magen längre men jag känner att den är lite ostadig just nu så jag vågar inte äta nått riktigt än!

Snart ska jag åka hem till mamma och tycka synd om mig själv för att jag var tvungen att ställa in ikväll jag vill ju verkligen gå på den här studentfesten! Pirattema som jag har tjatat om sedan vi började nästan, men de är väl bara bita i det sura äpplet och inse att verkligheten är tuff. Jag tror inte de är så populärt om jag spyr ner mina polare direkt, inget jag skulle vilja göra heller.

Så nu ska jag nog ta och dricka ett glas vatten och hoppas på att det går bra, sen ska jag packa iordning mina saker och sen ge mig av hem till mamma, där jag också ska byta simkort och pyssla med att få över alla nummer och sånt!

Puss och Kram sålänge











Trackback
RSS 2.0