Marika konstaterar

1. Väderfolket
Alltså vad hände med snökaoset som skulle komma över helgen och nästa vecka? Idag skulle det tydligen snöa 2 dec läste jag på text-tv, men fan solen har ju skinit (?) hela dagen och det har varit relativt varmt, inte så varmt som innan men ändå varmt. Från och med nu så litar jag inte en sekund på väderfolket, det stämmer ju ytterst sällan det dom säger.

2. Inställd studentfest
Vadfan är det som händer? Är det ingen som vill gå på studentfesterna längre? Nu när det äntligen kommer upp ett bra och kul tema så ska man spy upp allt man äter och därmed drabbas av maginfluensa. Men två gånger har nu studentfesterna ställts in för att för få personer köper biljetter, det är lite dålig stil att först säga att man ska gå för att sen skita i det. Dålig stil tycker jag.

3. Magsjuka
Vad kan man säga? Vem gillar magsjuka? DÖD åt magsjuka!!!

4. Min omgivning
Jag kan bara säga att jag är omgiven av de bästa människorna som finns, jag har världens bästa kompisar, underbara föräldrar och fantastisk släkt och även den mest omtänksamma, underbara och finaste pojkvän. Jag behöver aldrig känna mig ensam och det finns alltid någon att prata med.

5. Snacket om att jag är bortskämd
Haha jag vet inte vad jag ska säga om det, men ja jag är nog bortskämd iallafall av min pojkvän. Mamma och pappa har inte skämt bort mig så mycket. Men Oskar han betalar i stortsett alltid för mig och kräver aldrig pengar tillbaka. Enligt honom beror det på att jag själv inte har råd vilket jag inte har men man måste inte alltid göra saker som man inte har råd med! Men jag kan själv hålla med om att han skämmer bort mig men det är han faktiskt ensam om.

6. Killars behov av att bjuda
Nästan alla killar jag känner (som har flickvän) bjuder i stort sätt alltid, precis som min älskling gör. Jag tror att de har ett slags behov av att känna att de kan försörja och ta hand om sin flickvän. Även fast dom inte vill erkänna det för de jag har frågat har sagt emot mig. Men jag tror att det är något undermedvetet som finns i många killar. Vad tror ni?


Puss och kram sålänge












Trackback
RSS 2.0