My day

Hallo!
Tänkte bjuda på en liten historia som jag själv inte minns mycket av idag på Engelskan. Det jag minns är att några skrattar åt mig, kan tänkas att jag var full som en spruta. Men sån oordning är det inte på mig men bara nästan man kan väll säga att jag tog mig en liten lur på engelskan. Eller en ganska så lång lur eftersom jag tillbringade hela lekionen med näsan i bordet!


Sen bar det av till tygriket för att hitta ett mönster till min klänning och fyfaan vad den kommer bli fin. Hittade det rätta mönstret, jag har det rätta tyget och just nu känns allt bara fabulöst :)

Snart ska jag peta i mig lite lasagne och sen ska jag fan pallra mig ner till Meddo, de har halva priset hela april ut och nya rör och allt. Ska kanske få ner mig en gång till innan april är slut!

Vad ska ni göra ikväll ?

Puss M











Trackback
RSS 2.0