Så mkt kul för en sån liten Kiwi

Jag glömde ju bort det roligaste, incidenten Kiwin...

Innan lunchen så blev Amanda och jag sugna på Kiwi så jag gick och tog en Kiwi och ser att det ligger en sax bredvid så jag som inte har varit i mina sinns fulla bruk...

Jag: Amanda? Klipper ni upp era Kiwisar?
Nej: Vi drar, dårå?

Amanda vänder sig om och ser mig med saxen i ena handen och Kiwin i den andra och är beredd att klippa kiwin i två delar och inte skära som normalt folk gör.

Jag menade att de delade en kiwi med saxen och amanda trodde ja menade nätet som är runt om plastlådan. Gud vad kul vi hade åt det, skratta så ja nästan grinade !


Evelina säger:

Du gissade rätt svar på mitt inlägg om: gues who? RÄtt svar var Nicole Kidman och du har nu fått en länkning :D

Kramar

2010-04-22 @ 18:02:59
URL: http://silverninas.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0