Sista dagarna på lovet har tillbringats med underbaraste

Dåligt med bloggande i helgen, eller rättare sagt inget alls! Men jag har varit nere hos Oskar över helgen och då har inte min prioritet legat på datorn iallafall. I fredags så kom jag ganska sent så vi åt middag hemma hos hans föräldrar och sen gick vi hem och kollade på film sen somnade vi faktiskt.

I går så storstädades huset, började kolla på film efter det men mitt i filmen kom Oskars mamma och då drog vi igång operation sänglagning. Blev skitbra det där ju, offrade mina strumpbyxor för sängen, snacka om den ultimata flickvännen. Sen kom några kompisar till Oskar över och vi käkade middag ihop och chillade lite innan vi drog ner till Pizzerian och hade det trevligt, gick dock hem tidigt . Jag var trött och Oskar hade ont i sin nacke, så jag var ännu en gång den ultimata flickvännen och gav honom massage, han såg ganska plågad ut men ska man ha resultat får man lida lite för det.

Idag har vi bara haft slappar dag, låg kvar i sängen läänge lääänge innan vi åt frukost och kollade på Dirty Dancing och Honey, bara slappat idag med andra ord! Sen åkte jag hem tidigare än vanligt, kändes konstigt men på ett sätt skönt också! Nu ska jag sätta mig vid tvn och pappa ett tag innan jag går och lägger mig för imorgon är det jag som ska upp halv sex typ och sen iväg till praktiken på sjukhuset. Ombytt och klar 06.45 Fyfan alltså

Imorgon ska jag också ta fästingsprutan, glad att jag har pappa med mig!
Puss och kram












Trackback
RSS 2.0