Solen i ögonen

Det har blivit mycket bloggande idag, men jag har känt mig väldigt bloggig idag! man kan väl kanske säga att jag kompenserat för igår och de andra dagarna när jag varit ganska så inaktiv. Men snart är det sängdags för mig och för er som är vän med mig på facebook så har ni säkert sett min status redan? Att jag hoppades på 200 unika besökare idag innan 24.00 men det kan jag ju inte skriva redan nu om jag har lyckats med eller inte!

Men jag lovar att ni ska få veta om jag uppnått mitt mål idag eller inte! Soon as possible
Sålänge ni väntar ska ni få höra min favoritlåt just nu och som jag alltid förknippar med fiskeresan vi gör varje vår!

Solen i ögonen, Lars Winnerbäck.
Vissa rader i texten stämmer så väl in på mig och mina kompisar ibland, hör själva och kanske några rader stämmer in på dig?












Trackback
RSS 2.0