Tillsammans klarar vi allt

Det finns väldigt få personer som jag verkligen känner mig trygg med och en av dem är ingen mindre än lilla fröken Ida Eidenbrandt, ni känner nog igen henne vid det här laget (www.gnagarkusinernas.blogg.se ) Ida har alltid ställt upp och funnits där för mig, det spelar ingen roll om hon varit på fest eller nånting. Har jag ringt henne har hon ställt upp för mig och lyssnat och kommit med råd och förslag.

Man kan säga att hon är min stöttepelare i livet, jag kan prata med henne om EXAKT allting anser hon att jag har fel, har gjort fel eller nått sånt så säger hon det rakt ut, det tar emot att höra men jag är så glad att hon gör det. Hon tar ner mig på jorden och sätter mig på plats så jag inte drar iväg åt mitt håll som jag anser är rätt men som i själva verket är helt galet fel.

Tack för att du finns och hjälper mig att få rätsida på alla avigsidor i mitt liv.

Du är en av mina verkligt bästa kompisar och en av få som jag verkligen litar på. Jag har alltid rolig med henne och alla de gånger som vi har setts och umgåtts så har antigen du, jag eller vi båda råkat ut för nått galet.

Du är min klippa Ida.    Jag älskar dig och jag är glad att du är ärlig och rak emot mig!


Ida tittar på fotboll


Ida åker tunnelbana


Ida och jag tog en promenad när den första riktiga snön kom


I love you girl <3












Trackback
RSS 2.0