Torsdag 11.07

God morgon folkens

Idag har jag flera saker som står på listan. Bland annat så ska jag hinna med att ringa upp till Orion och kolla om dom behöver sommarvikarier. Sen ska jag hinna med att åka till Ica, gå en promenad eller cykla en sväng. Jag ska städa och packa om lite för att sedan åka hem till mamma och hämta hit lite mera kläder.

Igår var jag ute och busade med Nicole och gick en promenad. Bilder kanske kommer upp senare, men bilder av mig det kommer ni iallafall få. Jag skrattade så jag grät när Nicole fick spatten över hundskit på stöveln! Det finns på bild också haha.

Men nu måste jag ta och snygga till mig lite, läsa fias uppsats om Ozonlagret och sen så ska jag ge mig iväg. Puss och kram så länge

/ Marika

 
Ida ser lite fundersam ut, Johnny jaa han ser väldigt finurlig ut och jag då? Allmänt full












Trackback
RSS 2.0