bilder

Ligger och jäser i soffan med vindruvor och datorn i knä! pappa ligger och jäser bredvid och kollar på nån fotbollsmatch som antagligen går i repris sen typ -70 eller -80 talet! Ser skit kul ut och som jag lovade ska jag lägga in några sommriga vårbilder som jag tog igår! Igår var de även min första promenad utan jacka, vårväder.


Vattenparken


Blåsippor i cykelbacken


Mammas Welcome skylt :)


Grannens krokusar

 
Toppen på mammas ljuslykta


En påsklilja :)


Maten jag lagade igår!

Haha jag vet att maten ser ut som kräk men det är sjukt gott! Try it

2pkt bacon
1rödlök
vitlök efter smak
Champinjoner
2 små burkar créme fraiche
ärtor

Stek upp bacon och rödök och tillsätt sedan champinjonerna efter det så har du i creme fraichen och vitlöken. Sist i med ärtorna. Skitgott bed bandspagetti


Nina säger:

gillar headern (:

2010-04-16 @ 14:09:41
URL: http://ninaviggesjoo.blogg.se/
Emma säger:

åh vad gott det såg ut :D nu får jag nog börja med middagen här, blev hungrig haha

2010-04-16 @ 18:57:35
URL: http://emawa.devote.se/










Trackback
RSS 2.0