Bilder, som utlovat

Nu har jag äntligen laddat över bilderna till datorn, dels på tyget och sen så har jag lagt in lite annat skoj som jag har varit lite ute på altanen idag och roat mig med kameran, fick några knasiga idéer och morsan kollade aningen snett på mig men vadfan :) Jag är knäpp, har alltid varit och kommer alltid vara! Alla som känner mig vet om det också, det är ingen hemlighet haha.









Fick en festlig Idé med sugrör där haha, lite somrigt tycker jag! Men skulle haft sockerdricka istället men det hade jag ingen hemma. Men nu så kommer bilderna på mitt underbara tyg, smaragdgrönt siden! Färgen är inte exakt densamma som i verkligheten men vad tycker ni? Är det fint?




Hanna säger:

Gøy å ta bilder ta :-)

2010-04-17 @ 10:55:38
URL: http://hannaolsen.blogg.no/










Trackback
RSS 2.0