Astrid Lindgren

Vad är det jag ser?
När jag drog persiennen i morse så SNÖAR det, vad är dethär? Det ska inte vara snö i slutet på april.
Sverige har en månad på sig att fixa vädret, för jag har fan inte lust att ta studenten i snöstorm.

Kan trösta mig med att jag hittade en film på tv1000 som jag vill se. Haha men jag kan den ganska så bra utantill ändå! Filmen jag pratar om är ingen mindre än Lotta på Bråkmakargatan jag bara ääälskar Astrid Lindgrens filmer och det har jag alltid gjort. De borde göra en tv-kanal med bara massa filmer från Astrid Lindgren. Det skulle ha  blivit skitbra ju. Jag skulle haft kanalen iallafall.

Vad tycker ni om Astrid Lindgren?

Ni vet han som spelar Jonas i Lotta på Bråkmakar gatan, är det inte han som spelar Bert också?? Dom är iallafall sjukt lika varandra om man tänker efter.


Vetlerebekka säger:

What a cool web site. Love the pages you have on motivation, keep up the work I hope to read more soon.

2011-03-02 @ 18:21:33
URL: http://vetlerebekka.blog24h.com










Trackback
RSS 2.0