The Last Bounce <3 <3 <3

Vart ska jag  börja? Mer än att jag är helt galet slut haha.
Nej men kvällen igår var helt kanon, kunde nog inte ha blivit så mycket bättre!

Det började med att 10 av oss möttes på tågstationen i Enköping. När tåget kom klämde vi oss in tåget och hade det trevligt. På Centralen hittade vi upp Coach och Lina och vi begav oss sen ner mot tunnelbanan och vidare mot GLOBEN. Johanna hade bokat bord på en tjusig resturang och maten var också förbeställd så vi fick den så fort vi satt oss i stort sett. Det var nog den godaste hamburgare jag ätit och det var lite värt sina 155 kr faktiskt.

Sen tog vi oss ner till scenen där vi faktiskt fick skapliga platser, blev lite knuffande och puffande men det hör väl till. Sen började hela showen och fyisatan vad jäkla bra den var, Jag rekomenderar verkligen alla att se den.

jag fick rysningar och blev alldeles tårögd där i slutet. Det var verkligen en underbar show och jag avundas Trixie som får se den igen.

Efter föreställningen blev det att springa till tunnelbanan, tränga sig in i den och sen kuta upp för alla dessa jäkla trappor på centralen och sen blev några inlåsta på pressbyrån men utsläppta som tur var innan tåget gick hem till Enköping igen.

                                     
                     

 

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder ? Klicka på dem för att se dem i stora format.

Puss och kram












Trackback
RSS 2.0