you would not believe your eyes

Sitter fortfarande i soffan och jäser som en jäkla bullsmet men vindruvorna är tyvärr slut och jag har hunnit med att prata med min älskling och sen tagit en skön dusch!
Har inte tvättat håret sen i fredags, men faktum är att mitt hår har blivit så mycket finare sen jag slutade tvätta så ofta och nu för tiden så tvättar jag absolut max 3 gånger i veckan.

Om 30 min så börjar andra avenyn, jag är verkligen helt fast i den serien trots att den börjar urarta lite men jag kan inte låta bli att kolla ändå för trots allt så är det så himla spännande! nu är det 27 minuter kvar :)

Ikväll får jag vara uppe lite längre, börjar klockan ett imorgon och det känns så jäkla skönt! Jag ska sova ut som bara den inatt men natten till idag så sov jag faktiskt hela natten fram tills klockan ringde och jag somnade relatvit tidigt också!

Puss och kram












Trackback
RSS 2.0