En Oskar fyller 18 idag, det firade vi igår.

Gårdagskvällen skulle jag beskriva som väldigt trevlig och rolig men den var inte på topp tyvärr. Vad var tanken på Joar? Hur tänkte de med upplägget där egentligen? Uschamig så fel det var på ett sätt och sen så måste jag ju bara Tokdissa de idioter som tror att de är ensamma på dansgolvet och inte visar nån jävla respekt alls. De kastar sig runt hej villt och ramlar in i andra och sånt gör mig så sur att jag knuffar undan dem så hårdhänt jag kan om de kastar sig in i mig. Sånt är inte okej.

Andreas Grega var där och spelade, helt okej tycker jag men så hade vi ju de där som kastade sig in i oss hela tiden. Suck.

Drog vidare till torggrillen vid 2 tiden kanske och så efter ett tags snack så rumlade vi hemåt.


Jag och En Oskar på torget


Vi gjorde Jovana till en Quazimodo (stavning?)

Under kvällen fick hon kallas det mesta från sagan om ringen innan vi beslutade oss för det sistnämnda

Innan vi gick ner till Joar så var vi hemma hos Oskar och det var väldigt trevligt :)












Trackback
RSS 2.0