Frankrike Bilder

Har inte orkat ladda upp bilderna och de bara strular sig med facebook så jag kör ett ryck och tar det här och nu :)


Det läckte vatten från ACn, Matilda och Jovana tyckte det var jättebra att ha MIN filt som skydd.


Mot Tyskland


Trötta tjejer


Becca tjurar över sin luftmadrass


Mia fixade


Moa slappade, latmask


Maten ser uppspydd ut, smakar ungefär så också.


Mys i tältet


Jag roade de andra i tältet med lite skuggor :)


eeeh...ja... En Oskar



Underbar utsikt. Den svarta "trekanten" är från en gräsbrand som var dagen innan fotot togs


Fötter :D

---------------

Bilder som jag fått av Amanda Granström



Moa, Jag, Amanda och Becca


Oskar, Jag och Moa


Oscar, Becca, Amanda, Moa och Jag


Oskar, Amanda och Jag... Ohyeah


Jag, Amanda och Moa har en mycket speciell stil när vi går upp för backar











Trackback
RSS 2.0