Fredag

Hallo!
Ikväll blir det en lugn hemmakväll för mig, jag har ju lyckats dra på mig en liten förkylning men mår bättre idag och det är ju tur för imorgon ska jag för första gången någonsin gå ut på krogen som singel. Har jobbat nästan varje dag de här 14 dagarna så har inte hunnits med något kalasande för min del. Men imorgon!

Idag så jobbade jag 7-13 och sen åkte jag med pappa till ackis i Uppsala där jag snällt väntade i väntrummet medan han undersöktes. Efter bara några minuter så kommer sköterskan ut och ber mig komma in och assister.
"Vadfan nu då" tänkte jag men följde snällt efter henne och möter min pappa som skrattar så han gråter. Tänker samma mening ännu en gång och undrar även om det givit honom nånting. Där håller alltså läkaren på och spolar hans bihålor och pappa skrattar så han kiknar (normal karl?) Iallafall så ska jag kolla på hur man spolar eftersom jag antagligen skulle få göra det hemma sen då han ska spola ett par ggr om dagen innan operationen på måndag. Så helt plötsligt så tycker läkaren att jag ska spola själv, eeeh okej. Men det gick hur bra som helst och sen när jag var klar så frågade jag vad de givit pappa och sköterskan undrade samma sak. Haha helt sjukt.

Sen hem och jag bestämde mig snabbt för att åka ner och ligga några minuter i solariet. Mysigt


Mamma och jag för 1 år sedan <3











Trackback
RSS 2.0