Inception... och lite huvudbry

Morrn!

Gårkvällen var ytterst trevlig, jag och Jovana gick ut och åt lax innan vi styrde näsan mot biografen och Inception. Var mycket skeptisk till filmen innan men den var över förväntan, helt klart bland de bättre filmer jag sätt och hotellscenerna, DAMN jag säger som Jovana sa igår, Jag blev helt frälst.

Sen så åkte vi för en nattlig (sen kvällslig) visit på Donken för äppelpåsar och äppelpaj. Jag förklarade för Jovana att man har två gammelmödrar och tvågammelfarmorar. Det där hade hon lite svårt med. En gammelmormor och en gammelfarmor osv på varje sida.

Din mamma har en mamma som har en mamma - En gammelmormor

Din mamma har en pappa som har en mamma - En gammelfarmor

Din pappa har en mamma som har en mamma - En gammelmormor

Din papppa har en pappa som har en mamma - En gammelmormor

Är ni med mig?

 












Trackback
RSS 2.0