Lika bra att få det ur sig

Det har hänt rätt mycket och därför har jag inte riktigt pallat med att blogga trots att jag är ledig nu.
Dels så har jag rensat ur mitt rum från allt gammalt skit och så har jag snickrat ihop nya hyllor och ersatt det extremt fula vitrinskåpet med. Varför hade jag ens ett vitrinskåp i mitt sovrum som är så jäkla litet?

Sen så har det varit väldigt tufft på det personliga planet också. Men det är något som vi bestämde tillsammans och vi gjorde det helt och hållet för våran egen skull. Vi mådde inte i bra i det vi hade nu så jag hoppas verkligen att allt blir bättre nu och att vi kan vara vänner i framtiden. Jag ångrar ingenting av de vi hade för det har varit två underbart fantastiska år. Tack vare dig så har jag blivit en bättre människa och lärt mig så mycket mer av livet.

Du sa igår att jag alltid kommer finnas i ditt hjärta, jag svarade nog inte så bra på det eftersom jag hade fullt sjå med att hålla mig från att bryta ihop. Men som du sa också, du är min första kärlek och jag kommer aldrig aldrig aldrig glömma dig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta också.  Vi har så många fina minnen tillsammans och de kommer jag alltid att förvara djupt inne i mitt hjärta. Jag hoppas också att du blir lycklig för det är du värd.

1 aug 2008 - 6 aug 2010











Trackback
RSS 2.0