Lördag !

God morgon!

Sitter och kollar på Gilmore Girls och har nyss ätit en mumsfrukost. Vad jag saknar julen nu bara för att det är jultider i serien. Massa snö och fint med belysning överalt och åååh. Jag vill ha mysig jul nu Nu NU!!

Sov kasst inatt, vaknade vid två tiden tror jag och mådde sjukt jäkla illa. Så jag gick upp och då bara snurrade allt var nog bland det värsta jag varit med om i hela mitt liv känns det som. Så gick på toa, hämtade en hink och vinglade in till sängen igen och hur jag än låg så kändes der som ja skulle spy och så kallsvettades jag som en gris... kallsvettas grisar?

Ikväll blir det iallafall bio med min kära Jovana ytterst mysigt må jag säga.

Jag Saknar Dig Ida <3


Eldarfreya säger:

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-05-18 @ 13:34:44
URL: http://eldarfreya.blog16.com










Trackback
RSS 2.0