Min dag såhär långt

Kom rätt nyligen hem från jobbet och det är sjukt vilken huvudvärk jag har. Dessutom så är bihålorna fulla med skit så det känns ju också toppen. Verkligen och så kan vi addera lite värk i armar och ben och en stor skopa halsont på det. Hoppas fan att jag mår bättre imorgon annars så slår jag huvudet i väggen och sparkar någon.

Så idag blir det bara att vila för hela slanten eftersom jag SKA ut på lördag, oavsett om jag är sjuk eller inte så ska jag ut för dels har jag inte varit ute och roat mig på evigheter då jag varit bortrest, jobbat och det har kommit andra tråkigheter mellan men nu ska jag banne mig ut och jag ska unna mig lite kul :) Så ska mysa ner mig med en film nu, vilken vet jag inte än.

Puss


Jag går inte i skolan längre, känns sjukt konstigt











Trackback
RSS 2.0