Onsdag

Jag åkte på att jobba idag, vaknade runt halv nio för att min bror höll på att slå in dörren men ångrade sig i sista stund och slet upp den med våld istället. Han hade mamma i telefon och lite zombieliknande sådär så tar jag emot telefonen.
- Gooodmooorgon lilla gumman upp och hoppa
- va?
- Upp och hoppa nu du får jobba idag, kom till klockan nio
- va?
- Det är om en halvtimme, ta med dig regnkläder och inneskor
- Jaha?
- Jaja upp nu
- (vaknar till) MEN JAG HINNER INTE PÅ 30 MIN!!!
- Då kommer du så fort du kan hejdå... klick

Ord och inga visor här inte. Så fick traska iväg dit då, eller jag cyklade I REGNET och slungas in i dagislivet för första gången. Som jag måste sett ut, hemsk haha. Men får in lite extra cash och så får ja jobba imorgon och eventuellt på fredag också. FASEN vad duktig jag är.

Sen gjorde jag stan med Amanda, tog en fika på Wendys och snackade hut mycket som helst, gudars så mysigt vi hade. Sen shoppade jag en skjorta och lite linsvätska, urtrist men nödvändigt. Handlat lite åt pappa också. Duktig tjej.

Puss


Zami säger:

skulle du komma läsa mitt senaste inlägg och komma med förslag. De skulle vara riktigt gulligt om du kunde hjälpa mig. <3

2010-08-25 @ 20:26:38
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Johanna >Musik och vardag< säger:

Allt bra med dig ? (:

2010-08-26 @ 10:14:51
URL: http://joojy.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0