Torsdag

Herre jistanes vad trött jag är.
Morgonen börjades iallafall med vakna med the voice och frukost innan jag åkte ner på stan i för god tid, handlade åt pappa på apoteket och sedan gick jag en promenad och strax innan klockan tio befann jag mig hos min gudmor Anne på rådhuspraktiken och fick en underbar massage. Inte helt fel att börja en jobbdag med massage precis.

Sen så ringde de från mitt andra jobb (stressigt liv med två vikarie jobb) Och från 20 sept ska jag få gå på schema tills årsskiftet, kanon bra ju :) Sen så fick jag några fler tider och tisdagen den 7e september kommer bli en låång dag för mig.

Då jobbar jag 7.30 till 13 på dagis och sen så måste jag åka raka vägen till det andra jobbet på äldreboendet för att gå 13-21 typ. Men kommer komma lite sent men iallafall. Jag kommer vara död och lite till sen på kvällen. Jag låg och tänkte på det nyss och bara tanken på hur slut jag kommer vara fick mig att sussa sött på soffan en timme ungefär


En ettårig bild. Mohaha












Trackback
RSS 2.0