All the single ladies

Sitter i soffan nu och jäser som vanligt haha. Sitter och lyssnar på jullåtar, just nu sitter min favorit tänd ett ljus på repeat faktiskt och jag kan inte låta bli att på nått sätt känna en viss lycka i kroppen. Snart är det julafton och då får jag äntligen ge bort alla de presenter jag köpt. Jag älskar att köpa presenter åt folk och för det mesta blir jag ganska så nöjd med resultaten också :)

Jag såg en stjärna falla
det var inatt när alla sov
jag tror jag önskade
att du var nära

för en minut sen brann den
för en sekund sen försvann den
det var det bara jag som såg

Nu har jag i vilket fall bestämt mig för att nu vill jag vara singel och det upptäckte jag igår. Jag har inte haft en sån rolig kväll på länge kan jag säga och det utan att känna att jag måste visa hänsyn och respektera andra personer. Igår levde jag verkligen ut och jag känner att det vill jag fortsätta göra. Så på nyår får jag helt enkelt dela ut en nyårskyss till nån random lyckligt lottad person muhahaha.




p säger:

fin blogg

2010-12-18 @ 19:16:00
Anonym säger:

fin blogg du har

2010-12-18 @ 19:16:08
URL: http://paulineart.blogg.se/










Trackback
RSS 2.0