And she's back

Har inte bloggat på hela jäkla helgen, men har faktist inte orkat och har dessutom haft min långhelg så har inte orkat blogga heller. Men iallafall så har jag knappt varit hemma något alls i helgen, på julafton var jag med pappa hos farmor och farfar hela dagen, sen jobb på kvällen som slutade väldigt jobbit, och sen direkt tillbaka till farmor för mer julfirande (Lista på alla julklappar kommer) sen hem och sova, upp igår och jobba 7-16 och sen nästan direkt ut till mormor på landet efter det och ha lite julfirande där med den sidan av släkten, sjukt god mat och fina julklappar. Sen hem och stoppa sig isäng och jobba delad tur idag, 7-13 och 16-21.

Det var min helg det kan jag säga, så nu ligger jag i soffan i min nya morgonrock och njuter av att vara ledig imorgon, då står shopping på schemat.












Trackback
RSS 2.0