Bezie



Vilken jävla sluthuvud han är. Jag följer dagligen Mikaelas blogg, ni vet tjejen som nyligen fick en dotter och hon är 15 år. Bloggen hittar ni här

Iallafall så såg jag att han skrivit nått inlägg om henne och det var allt annat än snälla ord den där lilla killen kläcker ur sig. Visst man kanske inte är mentalt redo att bli mamma när man är 15 år men det är väl ändå hennes val? Bara för att hon fått en dotter så betyder det inte att hon förstört sitt liv, hon är låst visst men det finns fortfarande folk som säkerligen ställer upp och hjälper henne om hon vill umgås med sina vänner eller nått.

Och det där om att man blir tjock när man får barn, klart man blir det man kan inte förbli smal när en annan människa ligger i ens mage. Och att dessutom vara så smal som den där Bezie är, frågar ni mig så äcklar det mig.  Han strävar efter att bli anorektiskt smal... och han anser att det är  snyggt. Visst låt honom tycka att det är snyggt alla har rätt till egna åsikter men jag har mycet svårt att tro att någon tjej finner  det attraktivt att vara med en tandpetare?

Sen är han en sån himla kissie wannabe, han försöker göra en karriär genom att provocera och hetsbanta.
Well, good luck to him.











Trackback
RSS 2.0