Dag 11. Mina syskon

Jag har ju bara ett syskon och det är min lillebror Markus.

Vi har våra stunder där vi verkligen bråkar ordentligt men det är väl sånt som hör till när man är tonåringar och syskon? Han retar gärna upp mig för mitt temperament och då brister det för mig sen kan det slå hus i helvete. Men innerst inne så är han ju ganska söt och faktiskt så finns det stunder som vi har ganska kul ihop.

Jag ska göra en tatuering som ja visat tidigare ju, ett hjärta med vingar. Själva idén fick jag av ett halsband som han gav mig i julklapp för några år sedan och det är just ett hjärta med vingar så den tatueringen tänker jag göra för honom för det halsbandet är faktiskt de smycke som jag är mest rädd om, jag har betydligt dyrare smycken än det men det är ändå det halsbandet som jag älskar mest.














Trackback
RSS 2.0