Dag 13. Den här veckan

Jaha vad ska jag skriva här då egentligen? haha veckan som varit eller veckan som kommer?

Iofs kanske ni har lite koll på vad jag gjort i veckan så jag kan väl ta veckan som kommer då? Det blir nog bra det, idag har jag jobbat 7-16 och sedan köpt julklapp med pappa (till mig själv) sen så var jag ner och gymmade en sväng. Känns sjukt bra nu (mer om det senare)

Imorgon är jag ledig och då ska jag ta mig i kragen och komma igång med att köpa julklappar och lite sånt. Ska lägga mig tidigt för på torsdag så ska jag med pappa till Ackis i Uppsala för att vara chaufför hem sedan, och han har tid klockan 8 så det blir tiiidigt.  Ska även då försöka köpa julklappar och gymma lite.

På fredag är det jobb som står på schemat och sen är det jobb hela helgen också.

Där hade ni min vecka haha.












Trackback
RSS 2.0