Dag 26. Mina rädslor




Jag har coulrofobi vilket betyder att jag har fobi mot clowner. Jag kan helt ärligt inte säga varför eller när det började men så länge jag kan minnas har jag varit totalt livrädd för clowner och även folk med mask osv. Ni vet dom som går omkring på grönan för att roa folk? Jag klarar dom inte utan är hela tiden på helspänn för att se till att jag inte är i närheten utav dom. Det är någonting med allt smink och deras falska leenden som gör mig totalt livrädd. Jag kan inte vistas i samma rum med någon som är utklädd till clown även fast jag vet vem personen är så får jag panik.

Är även livrädd för att förlora dem som står mig nära. Det är väl iofs ganska så vanligt men det är det jag är rädd för. Sen är jag nog inte speciellt rädd för något annar kan ja säga.












Trackback
RSS 2.0