Dag 7. Min bästa vän

Jag har faktiskt tre bästa vänner, det är Amanda, Jovana och såklart min lilla Eda <3 Jag kan inte välja ut någon av dem eftersom alla är så underbara på sitt sätt.

Amanda och jag har växt upp tillsammans, vi träffades när jag flyttade till fårtickan -93 och har hängt ihop sedan dess. Vi är precis som systrar och vi har våra stunder då vi bråkar om så fjantiga saker som andra bara rycker på axlarna åt, enivisa skitungar är vad vi är haha.

Jovana känner jag någon slags tillhörighet med, på nått sätt så känns det som att vi hör i hop som vänner och att det ska vara så. Vi har inte känt varann så överdrivet länge, runt två år eller något sådant. Mer tror jag men det är först senaste tiden som vi kommit varandra närmre och hon är så lugn och jordnära att hon utan problem får ner mig på jorden när jag svävar iväg.

Ida och jag träffades i skolan och sista året gjorde vi så mycket vi bara kunde tillsammans, tyvärr ses vi inte så mycket längre men jag vet att hon finns där för mig och vi har varit med om så mycket sjukt kul tillsammans att det inte finns ord för det.












Trackback
RSS 2.0