Har lite tråkgit så varsegoda haha.




1. Syos shampo och balsam för tort och skadat hår.
2. Lux duschcreme, Glowing Touch
3. Hårinpackning från Garnier, Respons.
4. Natusan Babyolja




Bara för att jag har tråkigt så får ni helt enkelt se vad jag använder för produkter när jag duschar. Mohahaha.
Shampot må lukta hostmedicin men det är helt otroligt mot mitt torra hår måste jag säga och dessutom så luktar det faktiskt bättre när det är använt och "Sitter i håret"

Lux duschcreme är jag också väldigt förtjust i då den ger ett fint skimmer och dessutom återfuktar huden bra, iallafall min :)

Hårinpackningen skulle jag kunnat använda från Syoss men faktum är att den jag använder nu är helt otrolig för mitt hår. Jag har alltid haft torrt och tråkigt hår men nu mina vänner. Glansigt och fint direkt efter första inpackningen.

Babyoljan har jag snackat om förut, ha några droppar i badkaret (inte för mycket då blir det bara kladdigt och du blir kladdig samt att det inte går att komma upp, man halkar omkring som en full säl i badkaret) Man blir härligt babymjuk av den :) Om man bara duschar så smörjer man bara in sig efter duschen och don't forget att smörja in den på blöt hud.











Trackback
RSS 2.0