Inte nu.... inte nu... inte nu.... Men NU! SKÅL (lite luring)

Ojfasen vad tiden rusade iväg. Har hunnit med att handla med mamma och sen iväg igen och handlat ingredienser till julgodiset med Fia och så har jag bakat. Idag hann jag med Valnötsnougat och Knäck så imorgon blir det mintchokladtårta. Så har jag alldeles precis slagit in julklappar också, har tre kvar men tar dom på torsdag när jag får lön. Börjar inte förän fyra så kan åka ner på dagen och handla dom.

Snart blir det nog sängen för min del, är ganska så trött nu men ska sitta uppe och mysa en stund till. Kanske poppa lite popcorn som belöning för att jag är så jävla  bra?

Imorgon ska jag lägga in bilder på mina bakverk och så även på det ja gjorde idag. Sen har jag fan massor att göra kom jag på nu! Halleluja vart tar tiden vägen?











Trackback
RSS 2.0