Julhelgen i korta drag

Eftersom att det faktiskt är julafton idag så tänker jag utöver det här inlägget faktiskt inte blogga något, så "månadens lista" låter jag hoppa över denna dag och säkerligen imorgon också.

Ska fira jul nu på dagen och sedan jobba 16-21 och sedan tillbaka till farmor för presentöppning och sånt mys, sen hem igen och kasta sig i säng för imorgon jobbar jag 7-16 och sedan bär det av ut på landet för att fira jul med mormor och morfar och mina kusiner samt moster och morbror med respektive (vuxen poäng för uttrycket?)
Sedan hem igen och kasta sig isäng när alla polare går ut och gör stan, (Jag tjänar mina pengar istället för att göra av med dom mohahaha) För att på söndag gå upp och jobba 7-21 med rast mellan 13 och 16.

Så tillsist ba, GOD JUL :)














Trackback
RSS 2.0