Julshopping

Har shoppat en del idag iallafall, gick inte alls bra i början kan ja säga stog still i skallen och fia sprätte så det stog härliga till men ja kom ikapp på innerspåret där på slutet så jag har faktiskt handlat till min bror, pappa och till Zivan idag. Känns bra att äntligen kunna köpa lite dyrare julklappar utan att behöva låna pengar och sånt. Fan va jag älskar att köpa julklappar, eller presenter över lag det är så kul att slå in och ge bort.

Sen köpte jag ny mascara till mig själv (på tiden) och sen ett grått basic linne inne på H&M och det har jag förtjänat.  Ikväll ska jag också fixa present till Amanda men där är jag så gott som klar med vad hon ska få.




Renesarah säger:

Looking for information and found it at this great site. You have an outstanding good and well structured site. I have been looking for sites like this for a long time. Keep up the outstanding work and thank you.

2011-03-31 @ 10:36:46
URL: http://renesarah.blognext.com










Trackback
RSS 2.0