Alis volat propriis

Halvligger i soffan och kollar på jägarna, funderar lite över mitt mystiska blåmärke på armen och varför jag bara har ont på ena sidan i huvudet, lyssnar samtidigt på Sara Löfgren och sjunger med lite försiktigt för jag vill inte riktigt väcka familjen haha.

Sen har jag bestämt mig för att jag ska gifta mig med en snygg och rik norrman och bosätta mig i norge. Borde inte bli alldeles för svårt eftersom Norskar över lag är riktigt snygga.

Kanske börjar bli dags för en ipren snart? Huvudvärken vägrar ge med sig och det börjar bli lite lätt irriterande faktiskt och när saker irriterar mig så blir jag på dåligt humör. Men ändå känner jag mig förbaskat lätt idag, som om det inte finns något som kan förstöra för mig. Just nu känns allt så enkelt och jag känner helt okrossbar.

Ska kolla klart på jägarna och sedan ska jag soova :)











Trackback
RSS 2.0