Design, Träning och Hårbotten

Jag har precis insett att grönt inte passar mig. Jag vill inte ha den färgen längre, är nog inne på att jag ska ha svart och vitt ändå? Kanske är bäst. Måste få det ordnat, ska nog bara ha en eller två bilder i headern också. Fan att jag inte har några som helst kunskaper på det området då hade jag kunnat fixa och ordna lite som jag vill. Jag har en skitfin idé i skallen men kan fasiken inte få ut den i ord, det är lagom frustrerande kan jag tala om.

Träningen gick bra idag, är nöjd med att dansen vi nöter nu sitter bra. Det brukar ta tid för mig att få in koreografier, men nu har det gå jäkligt bra alltså. Är toknöjd med mig själv idag.

var också förbi min kära frissör idag för att låta honom få äran att rota runt i min hårbotten. Saken är en att den är verkligen extremtorr så att jag flagar så de ser ut som jag har världens mjällattack i skallen samt att de kliar så jag håller på att smälla av, får hoppas att det ordnar sig nu iallafall. Har fått order om att inte tvätta håret lika ofta och det ska nog gå bra hoppas jag.

Imorgon bär det av till min fina <3

Puss och Kram, Sov gott
Marika











Trackback
RSS 2.0