Nothing compares to you

det blev en skön kväll! Firade Amanda hemma hos henne och det bjöds på Tacos och kladdkaka, underbart gott. Gick hem ganska tidigt och sitter nu och väntar på att min Älskling ska ringa. Är så sjukt trött att jag skulle kunna somna pangbom i soffan.

Det är lov nu, äntligen. Det behöver jag verkligen, men har en ganska fullspäckad vecka iallafall att se fram emot.
Tisdag: Balmöte klockan 12.00

Onsdag: Träffa Alex och plugga matte fram till 15.00 då jag ska besöka herr tandläkaren

Torsdag: Begravning av mammas morfar.

Fredag: Antigen resa till stockholm eller inte, det är frågan om man vågar det i detta väder.

Från och med imorgon så ska jag sluta med att vräka i mig allt vad onyttig skit heter. Men jag ska inte avbryta helt för jag vet att jag kommer få ett återfall och då kommer det inte vara nådigt, jag kommer verkligen att trycka i mig massa snask så för att undvika det så ska jag äta i måttliga mängder vid särskillda tillfällen. Typ som vid filmkvällar, kalas och så vidare. Då får man tycker jag.

Mår inte allt för bra nu, känner mig allmänt superseg och mår illa också. Hoppas verkligen det går över, känner att förkylningen är påväg tillbaka nu också.












Trackback
RSS 2.0