Shit

Har precis ätit Tacos med pappa. Vi blev sugna på det och lagade maten ihop, det var faktiskt väldigt mysigt och gott var det också. Defenitivt min mest lyckades taco-köttfärsås någonsin. Nästan allt som stog på bordet slank ner och nu ligger pappa och jag i soffan och jäser, han kikar hockey och jag tjuvkikar in i folks liv på bloggar.

Det gick bra hos tandläkaren, lade mig ner på stolen där. Ni vet den som man alltid ligger skitkonstigt i, gapade stort och lät Tandnissen kolla i munnen på mig, svarade på några frågor sen klart. Aldrig varit med om att de gått så fort någon gång innan.

Imorgon blir det promenad till mamma, sen begravning och allt vad det innebär resten av dagen.

Mycket möjligt att jag kastar in ett inlägg till lite senare ikväll.
Puss och Kram så länge



Såg nyss i matchen mellan Norge och Slovakien värsta hemska tacklingen, en norrman tacklade så tjecken tappade hjälmen och slog skallen i isen, och när han lyfte på huvudet var det världens blodfläck under. God Damn

Odinidunn säger:

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-03-25 @ 14:56:01
URL: http://odinidunn.blog16.com










Trackback
RSS 2.0