Slutet på en myshelg

Vid fyratiden igår så bankade Oskar och Samuel på dörren och tog med mig till stockholm. Samuel bjussade på middag och jag anklagades för lättare mobbning när jag påpekade att pastan var lättuggad och bra, till saken hör ju att jag tycker ganska mycket om pasta som är lite för överkokt och går lätt att tugga. Men det var det ingen som trodde på, med pastakrydda på så blev det gott gott... Oskar gav mig också hans kapsylöppnar-ring, så generöst av honom.. Men den sitter fortfarande på mitt vänstra långfinger och där får den sitta ett tag till.

Kvällen bestog av beer-pong, alkohol och youtube tillsammans med Oskar, Samuel, Victor och Matte. Blev dock en tidig läggning, redan vid ett tro jag!

Idag har vi segat med film och sega ostbågar. Myspys
Nu kollar jag på blåsningen med mamma


Karl Lindberg säger:

HEY PUSSYCAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-25 @ 10:27:46










Trackback
RSS 2.0