Godnatt

Hallo, Jag ber om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande idag, men har varit på begravning idag. Man blir inte riktigt på humör för bloggande då känns det som. Men jag avslutar iallafall dagen med ett litet inlägg iallafall.

Har precis kollat på film, Barnhemmet. Får se nu om jag kan sova utan att drömma mardrömmar om pojken med säcken över huvudet. Saken är den att såna saker fastnar mer på hjärnan än typ själva handlingen.

Imorgon är tanken att jag ska åka ner till Oskar, men hur ska det gå när jag inte har några pengar att röra mig med? :( Det där måste lösas på någon vänster, måste verkligen ha hjälp med matten.

Jag har också hunnit med att handla med farmor, de ficl inte igång bilen så då ställer snälla marika upp och handlar med dom :) Faktiskt så var det väldigt trevligt :)

Vi  hörs imorgon, har lite att göra dock men jag ska nog hinna med ett inlägg eller två innan jag åker, om jag nu åker.

- Hämta ut pengar åt mamma
- Hämta jobbarkläder + namnbricka hemma hos mamma
- Damma lägenheten
- Plugga matte
- Duscha

Har somsagt lite att stå i men det fixar jag lätt som en pannkaka.

Puss och godnatt på er alla 

/ Marika











Trackback
RSS 2.0