What a night

Vilken helg.
Åkte ner till Oskar i fredags för att hans pappa skulle hjälpa mig att plugga matte. Mamma körde ner mig och jag pluggade matte i fyra timmar på egen hand utan några direkta fel tills oskar kom hem. Då gick vi promenad hem till hans föräldrar och åt mat, konstaterade att jag var för trött för matteplugg den kvällen så vi kollade på Heart Break hotel med hans föräldrar.

Sen gick vi hem och vi fick sällskap av Claudia, satt hemma hos Oskar och drack lite cider, efter två cider höll jag på att rasa ihop av trötthet och jag gick och lade mig tidigt. Vaknade till av att Oskar pussade mig på pannan och somnade om lika snabbt igen.

På lördag var det upp tidigt och iväg till oskars mamma och pappa och plugga matte medan Samuel och Oskar handlade. Pluggade på ett tag och jag fick verkligen grepp om skiten sen hem till Oskar och städa igen. Amanda kom förbi på eftermiddagen och vi åt god mat, mycket god mat. Sen kom vi igång...

Låt oss säga att kvällen slutade med att jag vägrade gå och sova, gick omkring och bar på min strumpa. Amanda släpade mig på golvet in i oskars sovrum och dät bröt jag ihop och storbölade över att jag hade så underbara människor runt omkring mig, snacka om att jag var ett pain in the ass.

Upp med tuppen och in till Oskar som sov på soffan, kröp ner bredvid honom och slumrade nån timme innan vi kastade oss upp och stressade med tåget hem. Verkligen en helg att minnas.

Ikväll har jag jobbat och det var inte helt okej kände jag, men bara bita ihop och stå ut. Det klarade jag rätt bra faktiskt.

Puss och kram Marika


Steffenkaja säger:

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .

2011-02-10 @ 13:01:23
URL: http://steffenkaja.blogstie.com










Trackback
RSS 2.0